16 October 2009

Fateha Asik untuk tatapan umum (poyo)

Terima kasih korang semua yang slalu masuk blog aku. Setia dan menjadi peminat fanatik tulisan2 aku. Aku ada nasihat berguna. Hidup; ada 2 pilihan...samada jadi diri sendiri atau kena punch in tiap2 pagi. bosan kan. Keterikatan pada masa...jadi umur dan bila dah beranak, ada cucu dan kemudian membiarkan anak dan cucu lihat kita mati atas tilam dengan cadar warna warni. best tak?

mood aku ada down sikit sari dua ni. dahla dekat tua, takda apa. tapi benda2 tu semua beban kan? korang boleh buat penafsiran sendiri. contohnya ada awek yang suka makan makan kita yang bayar dia tak pernah langsung. kedekut mak ai. atau dia suka sangat pegi genting main rolerkoster selalu cerita tentang kahwin dan nama anak? fuckoff semua tu. uweek..! kan? kan?? hahaha Bila cerita cinta; itu sangat dalam sebab ada bunga ros biru, poyo, karat dan boleh jadi plastik. bila jadi plastik, jadi item recycle. sekilo kalau jual dapat 40sen. Macam cinta kamaruddin dengan jeffry yang kumis tajam2 tu.

Untuk laki2 & perempuan: lupakan sekejap cinta bunga2, carilah seks! Bercintalah sekejap semasa melakukan penetrasi. ini 2in1 lebih suci, express, sebab korang tak perlu lap mulut dia masa lepas makan malam kalau tak dia merajuk. kalau pernah jadi macam tu dekat korang, memang malang!

semalam, dengan penuh tawadhuk dan hati yang sentiasa redha. aku telah sukses siapkan sebuah drawing. ape2 istilahlah yang korang pikir. Ni hasil pertama solo aku. Aku namakan Fateha Asik. Ada kekuatan dalamnya dengan bola api atau bola naga atau matahari dan background warna garang. Menampilkan unsur alip ba ta dan islami. Korang kasi komenla skit ya!

Judul: Fateha Asik

9 comments:

  1. bader..dtg nt lunching album meor..di keramat

    ReplyDelete
  2. kreatif la bro tulis alfatihah camni.

    ReplyDelete
  3. binjidan: okay. ada kesempatan aku datang! jumpa disana ya.

    mastinta: sy tak letak bismillah

    yangindah: trimakasih!

    wmy: lu pun seni juga haha

    rusputih: sebab itu namanya fateha asik ;)

    ReplyDelete
  4. it ain't my name. but the first one is pretty close.
    mumtaaz jiddan akhi terompah =)

    ReplyDelete
  5. susah nak tempatkan siapa diri kita sebenar dengan situasi yang perlu kita alami saat ini...

    semua itu dugaan..cabaran..halangan...godaan.bla.bla.bla..

    selagi roh bersemadi dalam jasad ini...
    takkan mahu kita tunduk pada segenap hal yang menyakitan kita...

    pejamkan mata...kosongkan minda...biar masa yang memandu tanpa ada paksa...

    oh.ya...sangat cantik dan bergaya garang nampaknya...sedikit menakutkan...bukan apa..mood karya tu cam nak mkn org jer..nak tegur jd takut..anyway...sebuah karya yang baik..teruskan....go..go..go..

    ReplyDelete
  6. tuscany: ;) horas!

    ruhi: yeah!!! terus bangun berjalan dan lariiii! tapi kalau biar saja masa pandu kita, kadang kita jadi cepat tua. trimas-trimas!

    ReplyDelete