12 October 2009

aku tau kau akan peluk aku

Kau peluk aku erat

Dalam dakapmu itu aku asyik

Kau peluk aku sampai keluar peluh

Peluh2 itu bersatu

Tiba2 jadi laut yang banyak air

Aku dan kau dalam sampan

Terumbang ambing

Sampai satu masa

sampan langgar batu duuuuuum!

Aku jerit: tolong tolong tolong

Lalu kau tarik tanganku

Tenggelam dalam laut dengan kau

Legian-Kuta 22042009

************************************************

# lagu bawah ni takde kena mengena dengan yang atas ni


10 comments:

  1. Alangkah bagusnya kalau si pelaku "aku"dan "kau" itu memakai baju kalis tenggelam pada saat awal sebelum peluk-memeluk beraksi. Mungkin pada awalnya orang akan kata gila tapi kata "gila" itu akan bertukar "bijak" pada masa yang tiada kita ketahui.(kecemasan)

    ReplyDelete
  2. peluk dan tenggelam sampai mati.

    ReplyDelete
  3. selamat tenggelam - lalu teringat jack dawson dan rose dewitt bukater - tenggelam tenggelam tenggelam - saorang mati tinggalkan nama - saorang hidop untok menceritakan sejarah.

    ReplyDelete
  4. suede! mantop band nih


    berkongsi peluh atas percintaan ok, tapi berkongsi atas kesengsaraan pun ok,

    ah, peluh!

    semua membenci


    dalam suka

    ReplyDelete
  5. ruhi: heheh kalau pakai baju kalis tenggelam tak dramatik kot hehe

    aboo: nasib baik tak mati. paus sakti datang bagi bantuan

    mas tinta: hehehe untuk ape2 xcden kalau tak mati pun boleh innalillah jg kan? heheh

    bro nizam: yuk ke bali. heaven!

    liena: peluk peluk hahahahahahaha

    darijalankopi: tapi yang ni tak mati...hahaha

    zhfr: suede yang suara keluar kat hidung tu yang mantop hahahah

    ReplyDelete
  6. salam.

    saya pun baru pulang dari pulau penuh tuhan tuhan manusia itu.

    ;|

    ReplyDelete