16 November 2009

cinta lavender negara empat musim

Semakin masa berlalu. Cinta akan terus berkembang. Tak perlu siapapun untuk mengembangkannya. Dan pada masa yang sama, nah…berapa banyak lagi cinta yang sedang mula berkembang lalu kuncup, layu dan mati?

Kau muak dengan cerita cinta? Apa kau taknak cinta? Kau tau, dari cinta kau dapat seks. Tapi kau kena tau bahawa seks itu bukan untuk cinta. Ia cuma sebahagian dari cinta. Ah kau. Jangan sembunyi! Kau cuma letih. Lepas ni kau akan bercinta lagi. Jangan tipu aku! Kau tau kan? Cinta itu bisa bawa kau sampai langit yang ketujuh. Disana banyak warna2 violet yang indah. Baunya adalah lavender yang mekar dimusim bunga negara empat musim. Bila malaikat meniupkan angin, kau akan tau betapa indahnya bau lavender! Dan kau akan berdoa pada tuhan agar kau terus disana sampai bila-bila.

Stop disini! Mula bercinta esok!

Sekarang, maksudku sekarang ini juga. kita ada sebuah tugas. Menewaskan paksi-paksi jahat dunia! Inilah peluang kau jadi hero dan lepas ni kau akhirnya akan dapat cinta dari gadis-gadis seksi yang menyewa belakang rumah kau tu bila kau dah populer nanti! Aku jamin ini.

Kau faham kan?

Paksi jahat dunia adalah bukan Israel dan Amerika. Di bumi itu, cuma ada manusia macam kau dan aku yang nak hidup cari makan dan kerja kat tesco. Kau jangan salah tanggap. Paksi jahat dunia adalah hati. Hati yang jahat macam hati kau jugakla kot.

Okey macam ni.

Kau pergi sekarang duduk kat kerusi depan tu. Aku akan berdiri disini. Sedia ya. Aku berlari menuju kau sepertimana sekarang aku bercakap dengan kau dan aku terus menikam kawasan dimana letaknya hati kau yang jahat tu.

Yeah! Kau dah mati.

Salah satu paksi jahat didunia telah aku bunuh. Yang tinggal cuma sekuntum cinta kau yang sedang bercambah galak. Aku akan mengambilnya sekarang. Hari ahad nanti aku akan jualkan cinta kau ini dekat petaling street.

15 comments:

  1. duh..
    i luv dis..
    i luv dis..
    nice work dude..

    great..

    ReplyDelete
  2. aku suka lavender

    hati-hati dengan hati (yg busuk hati)
    wangikan dengan kasturi (atau lavender)

    harum.. nikmat..

    ReplyDelete
  3. tolong bunuhkan paksi jahat dalam jiwa aku juga!

    ReplyDelete
  4. arghhhh besh nye...

    cinta ?
    seks?


    dosa ?
    pahala??

    ReplyDelete
  5. HAHA best okeh.

    siapa bilang cinta itu haram?
    siapa kata seks itu dosa?

    dari cinta tumbuh keinginan seks.
    dari seks tertanam rasa cinta.

    pilihlah.

    cinta dan seks adalah sedap!fullstop!kahkah

    dan
    HELLO!!

    pergi kau bercinta dan berpesta seks sana untuk TUHAN!
    macam mana?
    menikah banyak-banyak.
    kasik cukup empat kotak.
    perghhhhhhh.syorgaaaa.

    wakakaka.
    bye.;p

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Apabila cinta tidak bertemu bebaskan dirimu,
    biarkan hatimu kembali ke alam bebas lagi.
    kau mungkin menyadari, bahwa kamu menemukan
    cinta dan kehilangannya, tapi ketika cinta itu mati
    kamu tidak perlu mati bersama cinta itu..[KG]

    ReplyDelete
  8. i'msupernotcool: thanks bro!

    mas tinta: semuanya bisa diatur mas ya?

    aboo: dah mula dah? haha

    lady tuscany: kau sanggup kena tikam?

    kimsai: best sangat sangat! ;)

    ummi: cinta dan seks 2 subjek berbeza. kalau tak nikah pun boleh sampai 5-10 orang! haha

    mikhail yusof: memang tak boleh mati kalau putus cinta tapi cinta itu sampai mati!

    ReplyDelete
  9. berapa kau jual cinta tu?jual kat aku lah.

    ReplyDelete
  10. oh my.

    macam dalam naskah shakespere.

    mati,
    ditulis cuma

    then he died.

    tak ada tokok tambah

    ReplyDelete
  11. boleh la apa pun sekk pun sodap...hahahaaaaaaaa

    ReplyDelete
  12. frasa cinta untuk seks. ini sungguh jujur berbanding frasa hipokrit 'cinta sepenuh hati' mahupun 'cinta abadi'. kau jujur.

    ReplyDelete
  13. binjidan: hahaha sama2 sodap!

    eskep: ya. itulah hakikatnya!

    ReplyDelete
  14. aha;
    menarik.

    gua pergi cari di petaling street!

    ReplyDelete